Wednesday 3 September 2014

.Bismillah.

Salam readers,

Since mama baru sahaja mendapat suntikan semangat dari seorang senior otai a.k.a rakan sejawat plus supermama, so bermula hari ini detik ini akan ku jadikan blogging as my part time JOB hokeh!. Agak seronok sebenarnya berkongsi. Bak kata pepatah omputih "Sharing is Caring". and I always cares about others. Cewahh... SO apacerr dengan blog ni?? since sejak berkurun lamanya mama sebenarnya menceburi bidang blogging tapi satu blog pon tak berjaya mama update ENTRY.. ha ha ha.. actually, blog nye terlampau banyak, bila rasa nak berblogging mama create blog baru dan baru dan baru..since tema pon lari and yang paling penting, password and emel pon mama lupa..my BAD. Hokeh ke mama bahasakan diri mama ni MAMA? Ke ada yang loya nanti? ahh..lantaklah janji dapat sharing kebaikan dengan semua dan yang paling penting rasa dekat dengan semua.

YES, mama ni actually ada bisness kecik2 tapi satu pon tak jalan. ACTUALLY, mama ni tengah mencari bisnes yang betul2 MASUK ngan mama. MEANS sesuai ngn mama yang mmg dh sedia BEKERJAYA a.k.a PENDIDIK a.k.a GURU yang 'berjaya'. TAPI, bisnes is bisnes, since ayah mama pon seorang bisnesman suatu masa dolu. bisnesman yang BERJAYA. So, si ANAK perlu menuntut ILMU dengan OTAI sebenar a.k.a AYAH.. Mama bangga ada seorang AYAH seperti ayah mama. hi hi hi...

Dalam blog ni nanti mama berhasrat nak sharing beberapa perkara seperti:
1. Homeschooling
2. Anak-anak syurga mama
3. Kebaikan pengambilan makanan sunnah
4. Bisnes Qaseh Gold
5. Tips-tips dari orang yang HEBAT.

Sebelum itu, setiap entry yang telah di update sebelum ini akan diKEMASKINI seberapa mungkin bagi mengelakkan kekeliruan PEMBACA. So readers, just beware time to time hokeh!!..


Thanks.

Truly by,
.SupeRMommA.

No comments:

Post a Comment